oJ med stort J

över en månad sen jag var in på en riktig dator, vi har inte skaffat oss nått internet än sen vi flyttade men de är på gång.  mycket har hänt sen sist jag skrev. en kort uppdatering.

-De gick bra att springa milen, vann dock ingen bil.
-har nu bott i huset i drygt en månad. Och jag kan bara beskriva detta hus med ett ord. Ljuvligt!
Här vill vi bo och få besök av barnbarnsbarna ;)
-Har satt blommor i mina fina blomlådor som jag fått av goa A-M :)
-Haft en super rolig kväll här hemma med jon & sofie, vindrickning och yxkastning till halv 4 på morgonen.
-Musti växer och stor i, har dock inte börjat lyfta på bakbenet än när han kissar :P
jag hoppas han inte börjar heller för han ser stencool ut.

jobbar en vecka till sen har jag semesTer (med stort T) i tre veckor :D
woohoo!

en kort uppdatering. Frhoppningsvis dröjer de inte lika länge nu.
Ska snart ha Internet .

Lite i bilder

Mysgrabben
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0