utan snus i 3 dagar försmäktar vi på denna ö!

Det här går jätte bra de, de är vanan att ha någe under läppen bara som man saknar lite grann men annars över förväntan ;)

Idag har jag varit ledig så jag har tvättat och städat här hemma, druckit kaffe på jobbet, sen var jag med syrran och busade med småtrollen, sen for jag hem och gjorde makaronpudding till middag. Och nu ligger jag och Erik i soffan. så har min mysiga dag sett ut :)

Hämtade även ut ett paket idag också, alltid så spännade när man har glömt bort vad e för töcke pjöller ;P 
Men de var, två klänningar, en vårjacka och bikinitrosor så nu är min bikinioutfit komplett.
Allt var så snyggt så jag är super nöjd. - nu är jag redo för sommar´n . Asså shiiiiiit!

Kommer kanske lite bilder sen. Men nu ska jag ut och gå. Vi kanske skulle på dollar en sväng också,
så ser ni nån ball tjej på dollar så kan ni ju säga hej, för de kan ju vara jag..

:)

Hej då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0