Hej och hå gummitå

meningslöst med rubriker.

Idag har man jobbat sen har man varit förbi hos svärmor och morbror på kaffe :)

och nu ligger man i söffa och kollar på "sveriges värsta bilförare". Hahaha. ja herregud.
Ikväll blire nog ett pass på crosstrainern också, börjar snart få igång motivationen igen, (de är ju bara några månader kvar till semestern, mohahaha :P )

synd bara att jag har hittat åt den nya glasslakritstoppingen . Min nya last. Men eftersom de bara finns plats för en last så...
..nu har jag ju lovat Erik att sluta snusa också, på måndag ska jag sluta, man kan ju inte sluta mitt i veckan ;)
Erik har ju redan slutat så nu har jag lite press på mig, typiskt.
och nu när jag har skrivit ut de här i bloggen så måste jag ju definitivt hålla de här..
ånej.


ja, de var nog allt för mig.

Hej då ät å må.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0