<><><><><><><><>

Idag när jag kom hem från jobbet  hade hjärtat gjort middag i vanlig ordning är jag jobbar. 
Har man de inte bra så säg? ;)
Fast när erik slutar 16.00 och jag 17.30 är de väl inte mer än rätt va? Eller vad säger ni flickor? :P
Närå, han e så söt min lilla gosprupp .

Sen kom Linnea och Andreas hit och kollade på film, och vi myste och åt chips :) Möms!

Nu sitter jag och kollar på "kvällsöppet med Ekdal"
i kvällen program pratar dom om vi ska ha riktiga livstidsstraff, Hårdare straff i Sverige?

Självklart ska vi ha hårdare straff! 
 

Nu ska jag ta och äta en apelsin och kolla klart på den här debatten.




om de hade varit nån galning som hade mördat nån i min familj är de
ett skott i pannbene dom ska ha, och då är jag ändå snäll ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0