barnvakten

som jag berättade i mitt föregående inlägg så har jag hittat min laddare så då kan jag ju lägga ut lite bilder från i lördags när jag var barnvakt åt Allex & Amy. Tog visserligen inte så mycket kort för kunde inte ta fram kameran, och anledningen till de var att jag orkade inte förklara för Allex varje gång varför han inte fick leka med den..

och nu kanske ni undrar. -Men va?! hur har hon kunnat tagit kort i lördags men hittade laddaren nu?
jo, då kan jag tala om för er att jag hittade laddaren i fredagskväll, men bloggade om de nu.. Ha!

Dagen började 06.30 att klockan ringde, klev upp och for till syster. Där var allex och amy redan i full gång.
Ida och magnus for och kortfattat under dagen hann vi med:

  • kolla på rolly
  • byggt lego
  • bajsat
  • sovit (amy)
  • ätit lunch
  • fikat på saga med elin
  • varit och köpt jamjam & ips (godis & Chips)
  • lekt och busat mer
  • sovit mer
  • ätit middag
  • lekt
  • byggt koja
  • och massa massa massa mer bus!

Sen var ju erik och sköt lerduvor på dagen så Allex hann även med att fråga 243 ggr vart  Ekik var ..
Och Erik dök upp där vid middagstid. :)
vid halv 2 på natten kom ida och magnus tbx.
ja, och då sov Allex.. & Amy.... & Erik ... ja ... åh jag också :)







mosters sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0