toppen kväll..

ikväll är de ju soffhäng hela kvällen.

- bonde söker fru
-berg flyttar in.

jag dissar faktist greys anatomy som hälften av mina facebook vänner ska kolla på.
Tyvärr har jag helt missat att kolla på den serien så känns bara jobbigt att börja kolla på den nu.
och föresten så är carina berg stenhård! :)

och imorgon är jag ledig så då blire Östersund med Cicci :)
myys!! åsså ska jag vara ett moraliskt stöd. sådeså.

nä, nu ska jag njuta av att livet är underbart! :D

Trevlig kväll på er.


vet att de är tråkigt när de inte är några bilder, men mitt minneskort är knas på kameran, har råkat kommit åt nått på datorn när jag skulle föra över bilder till datorn så nu går de inte knäppa när minneskortet är i, ska fixa de.

nä nu ska jag fortsätta kolla på bonde :)

hörs imorgon!

<------Jag


Kommentarer
Postat av: Susus

Tack snälla du! :) det var guld värt <3

2010-10-07 @ 20:22:09
Postat av: Annis

Tack själv gumman! Mysig dag. <3

2010-10-07 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0