tjohoo!

tjaba tjena hallå!

i fredags for jag och linnea till dragan till erik och svärfar, sen igår så åkte vi hem och linnea åt middag här hos oss, färsk, riktigt färsk älgstek blev de, direkt från en levande älg i skogen.

sen igår kväll fick jag erbjudandet av åsa och cicci om vi skulle dricka vin, men så blev icke fallet, och de ångrar jag inte alls idag. PLUS att Erik jobbar ju borta på veckorna och jagar vissa helger så jag låg och pussades hela kvällen istället :)

nu har jag nyss kommit ut från durchen och snart ska man ta kniven i handen och börja rensa älgkötte..
tråkigt, men härligt när de e klart så man kan fylla upp frysen. ;)

nej , de var nog allt för mig så länge! 

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0