jiipiiii!

jag är tillbaka, snabbare än jag trodde. :D
förhoppningsvis är mitt virus borta.
den vänliga själen var cicci!!
hon hjälpte mig med vilket virus skydd jag skulle ha.
och nu har jag säkert gjort 5 sökningar efter virus, och den sista gången hittade den ingenting!! skönt.
Tack så jätte mycket Susus för hjälpen !  ^_^


Idag har jag fikat med cicci sen blev jag bjuden på middag av syrran, klimpsoppa, grymt!
älskar klimp :)
sen skulle ida och magnus på föräldramöte så jag skulle vara kvar och busa med några andra klimpar, två gulklimpar!

har lånat "vänner" av ida - första säsongen så just nu sitter jag och kollar på den, hahaha, bästa serien någonsin!

imorgon blire jobb så är väl snart dags att göra kväll.

hej hopp!

ps.
lovar att de kommer komma mer bilder - men som sagt , har inte fixat minneskortet än. ds.



Kommentarer
Postat av: Susus

Men vad bra att dom försvann :D Jihoo!!!

2010-10-13 @ 15:09:38
Postat av: Anna

ja, de är super bra! thanks ;)

2010-10-13 @ 15:22:18
URL: http://annaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0