Halloween..

hahah, jag sitter här och roas över mina underbart braiga förslag med vad jag ska klä ut mig till..

  • första tanken kom jag elin markus och Erik på när vi satt och fika på ica. och de var att erik skulle vara jägare och jag en älg.
  • andra kom jag på att vi skulle istället vara Lilla Anna Och Långe farbrorn.

    Men Erik vill inte klä ut sig till någe så då får jag klura själv, för ska jag ut på halloween så måste jag vara utklädd, de blir ju så mycket roligare då .
  • tredje är att jag drar på mig en ankdräkt och är Anna Anka. Men jag får ju inte vinna, blir ju så många sura miner då ;P  (närå skoja bara)

    så vad röstar ni på. ska jag övertala Erik att vara 1 eller 2. eller ska jag köra på ankdräkten?



fast jag kanske kommer på någe bättre. ska fortsätta kolla.
_______________________________________________________________

halloween 2008 var jag en fånge och vann min dator som jag har i knät just nu :)
(ja, jag vet. Jag var dåligt utklädd :P )


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kör på ankdräkten....

2010-10-20 @ 18:35:52
Postat av: Pattah/Grisen

Men du om någon förtjänade den där datorn Annis ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0