Hej.

tillbaka :)

Helgen har varit och Moa har åkt hem. Super roligt och mysig helg .
I fredags satt jag Moa , elin, pattis och amanda och surrade och drack nått glas vin och bara mystte på.
sen på lördagen var vi iväg och fikade på SAGA och sen på kvällen for vi hem till Anna R på ost och vin, sen blev de kalas och de blev en bra kväll . Tack tjejer .

på söndagen var de en mys dag. Jag och Erik tog en välbehövd sovmorgon sen kom Reinis hit och hade med sig kebabrullar och cola. världens raraste reins :) Sen låg vi och kollade på en film, och sen somnade alla tre i soffan en sväng och sen tjatade Erik och Reins att jag skulle laga middag, de fick bli korvstroganof.
Sen vare soffläge resten av kvällen till de var dags att sova :P Slödag.

just nu ligger jag i soffan och tycker synd om mig själv, grymt ont i halsmandlarna när jag sväljer.
Har knaprat halstabletter hela dagen på jobbet, och som de känns nu så får jag nog fortsätta med de imorgon också.
Hoppas jag bara blir piggare till helgen, för då ska de bli julbord :D kul!

nu ska jag ta och pussa lite på Erik :)

Hej Svejs!


bild tagen från www.patriseutochinuppochner.blogspot.com   :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0