Heeyy

Har haft några dagars bloggtorka.
Men I´m back.

Just för tillfället har jag inte så mycket att dela med mig utav.
Men jag kan ju säga att helgen i lycksele var ju helt grymt roligt/trevligt :)
vi träffades allihop vid kyrkan och då kom bussen.
Sen började alla ta sin första öl. sen var de fyllrulle hela bussresan. 
Framme åt vi lunch, vi drack och surrade. De fanns spa/bad på hotellet också. jätte fint. 
sen under middagen var det wallmans som underhållning. riktigt duktiga !
Sen vare dans för fulla muggar. :) 

de var kortfattat om helgen. Sen hotellfrukosten ska jag inte ens nämna ;) 
men jag kan ju säga att jag skulle ju inte haft några problem med om man fick hotellfrukost varje morgon
bussresan hem var lite lugnare. hahaaha

nä, nu kommer snart Erik hem . Mitt ♥ 

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0