onda tjej..

då har man gjort bort arbetsdagen torsdag idag också.. imorgon fredag igen :D wooohoo!
de ä ju knappt så man hinner med. Jag och hjärtat funderar på att ta en liten trip till sundsvall, men får se hur de blir :) jobbar ju lördag så..

måste bara säga att jag förstår mig inte på vissa människor. varför vara dryg och elak mot en person som inte har gjort nått annat än att vara trevlig?! Jag är en "människokännare" alltså, jag tycker själv att jag kan se tydligt om en person är falsk, elak, eller go och äkta. Och Dig ser jag igenom. Du är ju inte elak men du kör med den falska stilen. du är trevlig och glad ena dagen, och andra dagen vill man bara fråga rätt ut: VAD HAR JAG GJORT?! Tar jag upp de med dig så svarar du " nej, men det var absolute inte min mening" HA!

svårt att förklara men aja, nu orkar jag inte bry mig, så de får väl vara. Jag är iaf lycklig :)
Säger som min vän Åsa brukar säga, - what goes around comes around.
Eller som min vän Grynet brukar säga - Ta ingen skit!

ett litet tråkigt inlägg, men du är säkert snäll, bara inte mot mig.

Nu ska jag ta och kolla på "Halv 8 hos mig, mysigt program ^_^

Hej & Hopp !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0