Ögonstenar

idag har jag varit med mina två ögonstenar, Allex & Amy. Mosters guldklimpar!
Jag och Allex har haft massa bus för oss (som vanligt) och han skrattar så han nästan kiknar, vilket i sin tur smittar av sig på Moster.. lillprinsen min^_^

Nu sitter jag hemma och har nyss kollat på Sveriges värsta bilförare. Första avsnittet var ju gryymt kul. Ibland undrar man om de är tillgjort eller om dessa människor verkligen menar allvar med vad dom gör XD Haha, de e ju underbart!!

Hittade åt en låt också som jag faktist tycker är bra på nått mesigt gulligt vis .. den e ju så söt ^_^
Den här låten tänker jag på nyår när vi var i blåsjön/jorm . Ni som känner Patrice Gängpaj Redsjö Holm
vet ju att hon har kanske 143 alarm som ringer på mornarna, och varje morgon så vaknade man av den här låten som ringsignal, alla SKREK såklart att PGRH skulle stänga av, men jag lånade istället hennes telefon och fortsatte spela den ....



...Nu tror jag att jag ska sätta på rolig film och må mumma :)

NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0