lycka..

Jag är en tjej som mår himla bra egentligen. Tycker att jag är värd varenda droppe av lycka som jag får.
Hade ni frågat mig för 2-3 år sen hade jag bara svarat att jag skiter i allt..
Har varit med om fruktansvärda saker, sett saker, sånt man egentligen bara ser på film, och jag är så BRA att jag är så stark. :) woohooo!
Mycket Tack vare alla underbara runtomkring mig mina vänner och världens bästa familj! :D

Alla går igenom hemska tråkiga och jobbiga saker någongång. Men tänk då på att det finns inget ont som inte har nått gott med sig, (en mening med allt)  Be strong! ;D

haha, oj vad djup jag blev men sitter och tittar på titanic och då kom den tjejen fram :P

Längtar till Min Erik kommer hem, han har varit borta alldeles för länge nu..
Han som han är hos tyckte att han ska stanna till ännu nästa vecka men när erik berättade de för mig sa han:
-men anna, jag tror inte jag klarar av de.  ^_^ hihi, min lilla hjärteklump!! <3

Och imorgon fyller min snygga vän Elin 22år!! Tror hon ska få en anti rinkle creme av mig eller nått. mohahaha, nerå.. de behöver hon inte juh! Men en rolig tanke. Ni vet, jag och mina vänner e lite fjantig med det där och har lite "åldersnojja" :P haha, kan man ha det när man bara ska bli 22? Tydligen - Ja.
(hoppas hon inte läste de här nu då.. )

Nu ska jag hoppa i duschen..

Hej och hå håriga tå!


Duktig tjej - passade ju bra nu då när jag sitter och tittar på titanic :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0