1 mars

japp, då var man inne i mars..fort vare gjort.. även idag har de varit en toppen fin dag.
Sol sol mera sol! De tycker jag om :D

Moa har varit hemma nu några dagar och for tillbaka till "fjollträsk" idag, hon jag emelie och patta var och fikade på saga, sen gjorde jag och pattis "stan" jag köpte mig ett par jeans för 50 kr.. bra va? :D
Tyck om de där flickorna jag ^_^

åsså kommer svinis hem till helgen . weeehoooo!
När en far kommer en annan hem :P .. De e ju bra men synd att man har så många kära som har flyttat, ska övertala dom att flytta hem igen ;)
 

Nu ska jag dricka en kopp te och kolla på spårlöst. :) Hade varit mysigt om jag haft några vänner som skulle vilja dyka upp och mysfika såhär på kvällskvisten, men man ska inte hoppas för mycket :P haha.

återkommer kanske imorgon! 

Hejs Svejs :D





Kommentarer
Postat av: Emelie

finis annis!

2010-03-01 @ 21:58:03
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0