vilken dag!

Jag måste ju berätta om världens skit dag jag hade igår.
Först rent allmänt så hade både jag och Anna en dålig dag på jobbet, vid halv 5 tiden på dagen säger vi - aa, men NU kan de väl ändå inte hända nått mer??! Nä, vad händer. det börjar took regna, alltså SPÖREGNA så de börjar forsa in vatten på bomiljö igenom bilparkeringsgaraget!! det gick väldigt fort så snart var hela bomiljös golv täckt med vatten, brandkåren kom och då hade det även börjat kommit in vatten hos oss. men dom sög upp vattnet lite snabbt så vi kunde bara moppa av . Det var värre hos bomiljö, vi stängde butiken och stannade kvar och hjälpte bomiljö att torka och fixa de värsta. Sen vid halv 8 gjorde jag och Anna kväll.

MEN! De var inte slutet på min hemska dag..

Nör jag kommer hem möter jag Erik och Reinis i hallen, dom ska bara till reinis en snabbis, så jag värmer på lite mat i micron, och medans jag väntar går jag ut på balkongen för kom på att jag hade ju badrumsmattorna där, när jag ska ta in dom stöter jag i stolen vi har på balkongen så de rinner ner vatten. Då hör jag grannen under
- MEN VAD I HELVETE JÄVLA IDIOT DU FÖRSTÖR JU BLOMMORNA!!!!
Jag blev ju lagomt brydd och gick in igen. När jag precis sätter mig i soffan och ska börja äta då hör jag i hallen hur brevinkastet öppnas och in kommer vatten!
Jag går till hallen och öppnar dörren, då springer han ner och låser sin dörr!! då går jag ner och ringer på för att förklara och fråga varför han gjorde sådär, men öppnar han? NEJ! En vuxen människa som inte vågar öppna dörren. Jag hör hur kärringen hans skriker lite på han och sen blir de tyst, då ringer jag på igen, men ingen öppnar.

Sen kommer Erik och reinis hem igen och jag berättar de för dom. då sa erik att han hade skrikit på dom innan jag kom hem ute på balkongen igen för att de hade kommit vatten på hans balkong. Men herregud, hur gör han när de regnar då? Som EmmaF sa - då borde han ju fan glasa in balkongen. hahaha.
Ja , man ska inte bli brydd på folk längre.

De var min dag det. hahaha :P

Idag har de varit en mycket bättre dag. ätit lunch med malin och bra dag på jobbet. :)

Nu sitter jag och surrar med Elin som just har kommit från utlandet :) negerElin :D

så tack och Hej så länge.. här kan jag inte sitta .

tjoooflöjt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0