helgen som gått..

ja, som ni vet nu då så blev de en liten utgång igår..
det var mycket roligt, MEN. blev efterfest hemma hos oss till 4-5 tiden på morgonen..vilket jag kände av idag.
jag och elin drack bl.a sambuca ur vinglas!! herregud, och vad e meningen med det på en efterfest kan man ju undra.. men kul hade vi iaf. :P
idag for jag Erik och magnus ut och fiska. Det var verkligen en nyttig medicin för huvudvärk ;)
Otroligt härligt och super bra väder. Sen grillade vi nån korv med :) kom hem för ett tag sen . jag fick 3 fina rödingar. så imorgon blire fisk till middag :D

Nu är vi hemma och utslagna i soffan, väntar på att klockan ska slå 21.00 så att man kan få titta på filmen
"monster till svärmor" minns jag rätt så var den super rolig.. :D så vi får se. 

Ha en trevlig kväll mina vänner så kan vi höras imorgon, men först några bilder från fisketuren idag :)

 ur min synvinkel



 Erik som fiskar


 :)





 puss

 grillning

Reinis

 
när vi satt och grillade kom två älgar fram från skogen och var törstiga :)

nä, nu blire soffmys!

tjoho!


Kommentarer
Postat av: Moa

Tjuvfiskare!!!

2010-06-21 @ 13:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0