Sundsvall..

Vad är en bal på slottet, när man kan åka till mammis i juniskär? Jo, inte mycket alls. :)

när jag åker till min mammis så får man verkligen ladda batterierna. Det är så mysigt att komma och bara bli ompysslad och mysa på. och vart gör man det bäst om inte hos mammsen:)

sist vi var i sundsvall..

efter jobbet på fredagen tog jag och Erik bilen och brummade till mamma och görgen i juniskär. När vi kom fram 
sjönk jag ner i soffan och vi kvällsfikade massa gott och kollade på en film vi hyrt..nu minns jag inte vad den hette men de var iaf en svensk/norsk thriller/rysare. kan säga att de var INTE mamma som valt den filmen iaf :P
lördagen tog vi lite sovmorgon sen blev de en lång frukost. Efter de så for Erik och Görgen iväg på skjutbanan och lekte lite :P Jag och mamma stannade kvar och myste på i solen, var så skönt att bara va. Mamma tog fram hängmattan och vi spelade musik och testade den nya smaken av bacardi breezern som kommit - cranberries, helt godkänd. :)
efternågra timmar kom Görgen och Erik tillbaka och de var dags att börja med maten, grillat blev de.. :) Mums!

söndagen blev de såklart IKEA ;) de kan man ju bara inte missa..
Blev mycket småkravs.. :)  Efter de for vi tbx så fick jag och Erik massage av mamma. :) avundsjuka eller? Jo för de e så att mammis håller på att utbilda sig till friskvårdskonsult och vilket betyder att jag kan få proffs massage presic när jag vill :D jippiii!

och på fredag drar vi till sundsvall igen :D Skönt! och den här gången åker svärmor och morbror med :)
Blir nog lite Kalas på lördagen på juniskärspuben - tjoohoo.


lite bilder från sist. :)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0