dålig uppdatering - igen

.. men jag har inte haft tid eller ork.

Nu är semestern över och den var helt grymt rolig. hade ju kanon väder nästan hela tiden också, och när de blev dåligt väder här hemma, ja då drog jag och erik oss till fjollträsk och där var de ju allt annat än regn kan man ju säga, minst 30 grader och inte ett moln på himlen. (nästan på gränsen till för varmt)

Var helt grymma dagar. Vi var även på skansen en dag, och vilka fanns där? -JO Sälarna!! :D ni som känner mig vet ju att jag e ju som tokig i dom tjocka söta knubbiga djuren med sina stora svarta ögon ^_^

Lite bilder från trippen kan ni ju kolla på facebook för er som är vän med mig där, ni andra. tyvärr - dom kan ni inte se :)
mohaha!

ni kan få en liten  sneakpeak bara .. 

       

jag återkommer imorgon - LOVAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0