Nu var de roliga Slut.

nu har jag kollat klart på Tre kronor, skönt men ändå lite tråk. :P
var tvungen att kolla klart igår så jag såg hela säsong 10. Sen var jag trött.
10 säsonger 13 avsnitt i varje .. :) haha!
Vill ni också in i 90-talet så tycker jag ni ska kolla på tre kronor. Någon som har börja kolla kanske?

Idag är de torsdag och Prinsen kommer hem från jakten i draganäs .. längtar till han kommer hem så jag får pussa på han , drömde att han och batte var med om en bilolycka och att man inte visste hur de skulle gå..
urch! Panik när man vaknar och nästan så man kan börja gråta.. Och igår natt drömde jag att en bebis skulle döda mig med en motorsåg (?) haha, ja tänk om man kunde förstå sig på drömmarna, hade varit intressant. :P

Nu ska jag diska innan karln kommer hem ;)

(Här är dom två sista minuterna av tre kronor) Ni som inte vill se- titta inte!
Hej Jesus! citat från Sten Frisk!



Tack skaru ha - häj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0