Helgen som gått..

Idag är de tisdag.
försökte blogga igår men de var någe fel på blogg.se så jag kunde inte logga in..
Men nu verkar de funka så tänkte jag ska berätta om min underbara helg.


Fredagen.
Jobbade till halv 6. For hem och jag och erik gjorde mat.
Låg och jäste en sväng i soffan sen begav jag mig till Walkan där några flickor satt och pimplade ..
Vi drog vidare på krogen en sväng och sen var de hemmåt för min del, skulle ju jobba på lördagen. Men de var en lyckad kväll. :)


Lördagen.

Underbart väder !

Upp och jobba till klockan ett. Sen gick jag och fröknarna Anna H och Linda Å på saga och drog en lördagsfika.
Sen gick jag hem och där låg myspojken min och väntade på att jag skulle pussa upp han.. XD
Vi satt på en film tills det var dags att laga middag, det blev wookgryta med Ris och sötsursås.. 
De var ju alla hjärtans disco på kvällen men varken jag eller Erik ville ut och ränna ;P kollade lite på tv och mumsade godis istället.
Sen gjorde vi som gammfolket, vi gick och la oss, GARANTERAT innan de hade anlänt folk på krogen :P haha!


Söndagen. ♥

Alla Hjärtans dagen. ♥

Vaknade upp av att erik pussade mig på kinden och gav mig en liten kärleksgåva ^_^, det var Absolute Love songs 2. Hade första skivan som jag fick förra året av prins, dom är så bra!! :) åsså var det ett litet kärleksmedelande på fodralet, ^_^ min karl är bara för underbar. :D jag satt på den direkt och vi låg och lyssnade på den ett tag. sen gick jag upp och gjorde mysfrukost och självklart
fick Prinsen också öppna en liten present .. :)
Vi myste i princip i soffan hela dagen, låg och kollade på film och lyssnade på skivan :D
Sedan kom svärfar på besök en sväng med semlor och fikade lite.


till middag gjorde vi klyftpotatis, kantarellsås (kantarellerna plockade by Anna) och älgfilé (filén skjuten by Erik)
och en sallad. till efterrätt blev det glass och varma hallon . sen var vi mätt och belåten, la oss i soffan och 
kollade på film. Sen blev de lite ostbricka som kvällsmys.
en underbar dag! Hoppas eran var lika bra och att ni inte var för bakis ;P mohahaha.


Måndagen.

(kortfattat)
Blev bjuden på kams hos svärmor. himlans gatt de :)
Var hos walkan, kom hem, och sen God natt!


Och åter till tisdagen.
idag är det tvättdag.. mindre roligt kanske men de måste ju göras de med.
Så medans tvätten blir klar så fördriver jag tiden här.


Tack skaru ha- hej!


Lite bilder sen helgen.

      

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0