HM.

Väntar på mitt paket rån HM.

Var några veckor sen jag beställde det här, och då slinker de lätt ner lite mer..

idag ringde jag och la på två kuddöverdrag till soffan. Har kommit på att jag ska ändra lite i vardagsrummet. Nu blire orange och brun som bas färg stället för turkost. Tycker de blir mer höstmys med dessa färger. åsså e de ju så lätt att ändra, bara byta gardiner, kuddar, duk och lite ljuslyktor. men de kommer bli bra, ta mig bara till INDISKA!!



Kommer bli tok bra. :)
såhär ser de ut nu.. ungefär. Lite andra blommor , lampor och så men orkade inte ta en ny bild, men så ni förstår hur jag menar :) en bas färg som enkelt kan bytas ut när man lessnat :D + att fondtapeten jag har på väggen (som inte syns i bild) går i guld & brunt som kommer passa bättre till de nya färgerna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0