bättre sent...

..än aldrig folket. :)
Skönt att se att ni finns kvar och väntar på mig, men jag kommer nog aldrig att bli nån vidare bloggerska..
Jag skriver när jag känner för det.. vilket inte har varit så mycket av den lusten den senaste tiden. men nu e jag igång igen.. ;)

just nu sitter jag och kollar på beverly hills 90210..
ni som följt min blogg minns kanske att jag hittade ju åt "tre kronor" på youtube.
satt ju som fastklistrad och de var nostalgi på HÖG nivå.. haha!
ja, och nu har jag samma "problem"
Är fast i den gamla goda tiden - tidiga 90-talet. Kelly brenda brandon, steve , Dylan och alla de andra.

nä, nu ska jag kolla klart på avsnitt 23 på säsong 3 innan de e dags att hoppa in i durchen och sen sova ..

men jag lovar er att återkomma imorgon.

PUss och god natt !

här kan ni få ett smakprov. De absolute första avsnittet på serien. Dubbelklicka sedan på rutan vidare på youtube och börja kolla ni också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0