hem ljuva hem..

Hej mina vänner!

Har haft en grymt bra påsk.. !!
torsdagen får jag och Erik upp till draganäs - jag med bilen och han med skotern.. :) Sen blev de en mys kväll med lite goda drycker och njöt av påskledigheten :)
på fredagen var vi bjuden på middag hos Eriks farmor i Hillsand så vi åt vi 4 tiden sen bar det av till grabbarna i harrsjön. :D Grymt bra.. mycket skoterkörning, grillning, skratt, sen satt vi ett helt gäng ute på en udde (14 st närmare bestämt) till långt in på natta, kom in i stugan halv 5 på lördag morgon, underbaaart!!  sovmorgon på lördagen (såklart) . Sen får vi alla ut med skotrarna och var ute hela dagen.. När vi kom hem var de god mat och kalas..
Söndagen, och hemgång, vilket kändes sköönt :)

Tack alla ni som var med i helgen !! :D

Helgens roligaste citat - by Micke.
"ja jag håller med dig, dom här stövlarna är grymt bra, jag fattar inte ens att dom säljer dom"

hahahaha !!!! Erik & micke i en diskussion om att muckboot är bättre stövlar än power.
____________________________________________________________________________

En mysig tur hem på skotern i ett helt grymt väder. Blev inte några kort tagna på hela helgen, hade inte tid helt enkelt :p Men var tvungen att ta lite kort på mig och Erik på våra fina stopp idag med skotern på våran hemresa..
Hur skönt som helst, skulle kunna ligga där i flera timmar.. <3











Skönt med ledigt imorgon!!
Ha ä! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0