hej hopp!!

idag var man uppe med tuppen :)
Skulle till frissan idag egentligen men vi ändrade tiden till den 24:e istället.. åhhh, jag längtar..
behöver verkligen göra nått åt det här råttbot :P
så nu sitter man på jobbet och utnyttjar datorn, för att om en halvtimme börja sin flitiga arbetsdag.

Igår var man och boxades på pigget, fasen vad roligt det var, och vad bra man mådde när man kom hem..
inte nog med att man kände sig pigg och nyttig så hade Erik även diskat och gjort fint i köket så det blev ännu skönare att komma hem :) massa kärlek för det !! :) får väl se om man kör ett spinningpass ikväll ;)

åsså måste jag säga att shiiiit vad roligt att det är så många som läser min blogg, 51 st på en dag tycker iaf jag är många med tanke på att jag just har börjat blogga , inte för att jag skriver så jätte spännande saker men keep going folks :D

Tack skaru ha - Hej!


Einarsson !

Kommentarer
Postat av: Åsa

Äntligen lite att läsa :) Fast jag kanske inte ska klaga när jag är så dålig själv att uppd...

2009-09-09 @ 12:36:47
URL: http://fashioninseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0