yeah!!

I´m back. och den här gången blire lite mer bloggande för min del, det kan jag lova det. och varför jag vet det är för att nu har vi ÄTNLIGEN fixat internet till vårat hem :D sååå nice. slipper man sitta med mobilen så fort man ska in på facebook tex.

aja, shit, var ju jätte länge sen jag skrev. har hänt rätt mycket, så mycket att jag inte kommer ihåg allt. :P 

nu sitter jag här och fryser litte, hoppas man inte åker på svinis.. ska iaf INTE ta sprutan, inte vad jag har bestämt nu. nä, nu vet jag inte vad jag ska berätta om så här kommer litte bilder från vårat hem ;) sen är det att hoppa i säng med prins! ;P Sov gott!  - och kom ihåg här ska bloggas :)



















Tack skaru ha - Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0