A VS M

Idag har man fått lite gjort.
- jobbat
- handlat
-gjort matdosor till Erik
<3
-tittat på en film
-sovit i två timmar
-vaknat igen


åsså har det ju varit galet fint väder idag med så lite sol har man ju också fått :)  Me like!
 
Köpte mig en tidning idag också, en sådan skvallerblaska,
man kanske ska läsa lite mellan raderna för allt som står är nog inte riktigt sant..
Men ni som känner mig vet ju att jag diggar ju Angelina Jolie stenhårt. 
Men nu minsann tror jag att hon har fått lite konkurrans, såg en bild på  Megan Fox, omg så vacker!
Dom är ju lite halv lik varann också, fast Megan är nogra år yngre.. närmare bestämt elva år yngre.
Megan har tydligen tagit en del roller i filmer som egentligen Angelina skulle ha ockdå. hmm, surt !
Det tyckte inte Fru Pitt om minsann !

Ja, där fick ni lite av kändisvärlden från fröken Einarssons blogg, haha inte så väntat kan jag säga.
Nä nu blire film och popcorn :D



Svårt val, men ack så vackra !!





Tack skaru ha - Hej!


Kommentarer
Postat av: Åwsa

Annis ! Jag vill ha en uppd. nu ! PUSS :)

2009-08-31 @ 22:43:34
URL: http://fashioninseptember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0