2009 börjar närma sig sitt slut...

japp, då var de inte många dagar kvar av detta år, och jag välkomnar 2010. Vad brukar man säga - nytt år , nya möjligheter.. :) 

Imorgon far vi till borga. Ska bli roligt.. Jag och älskling har hadlat lite mat som vi ska ha med oss, frukost och sånt.. så nu är det nyårsmiddagen som fattas, men den må vi handla innan vi far imorgon, allihop :D lite jobbigt att veta hur många fläskfileér som går åt till 17 pärs :P 

Aja, de blir mitt pattas och emelies problem antar jag.. 

Nu sitter jag och kollar på filmen på 5:an - "when a man loves a woman" är inte den olyckligt sorlig så man gråter.. jo, iaf jag.. Snyft.

Nä, nu ska jag fortsätta att kolla på filmen, sen ska jag krypa ner i en varm & go säng med  Erik! <3

I´m happy! ^^


Om vi inte hörs mer så ha ett riktigt gott nytt år allehop!
Så syns vi nästa år :P

Tack skaru ha - Hej

Erik sätter upp julstjärnan ^^          tadaaaaaaa :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0