Bättre sent än aldrig...

Är det inte så man brukar säga ;)

Jag är verkligen värdelös på att blogga.
Även om jag har någonting att skriva så orkar jag aldrig blogga om de och sen samlas de på nya grejer
och då skiter jag fullständigt i att skriva och då känner jag att skriver jag de ena så måste jag skriva om den andra också och de orkar jag verkligen inte!! Man kan helt enkelt säga att de blir som en ond cirkel. haha.

Men jag kan iallfall berätta att jag håller på att läsa till undersköterska.
och just nu håller jag på att göra praktik på 4 veckor. Ska säga att de här är något helt nytt för mig men känns väldigt spännande och roligt. Just nu kommer min kunskap om löpardojjor inte till så stor användning så att säga men de är aldrig tungt att bära på erfarenhet som en klok man sade :)

Ja, de här var ett töntig inlägg men de bjuder jag på.
Fortsätt gärna att spana in, för vem vet när mitt nästa spännade inlägg anländer??
Jo, det vet bara JAG ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0