irriterande apelsin?


good evening!

idag har man lunchat med Mammsen och syrran, och mosters småtroll :)
igår var samma sak, vilken lyx vecka ;) om inte annat så har den gått nå jävulskt fort, redan torsdag imorgon, men jag klagar inte :) och imorgon blire nog en lunch med cicci också som de verkar.. :)

Nu sitter jag och äter rädisor och ska snart krypa ner i sängen, skulle bara uppdatera lite så ni inte blir orolig vart jag tagit vägen ;) skoja.
__________________________________________________

hahahha, må lägga upp den här apelsinen på bloggen också, la ut den på facebook igår, tror inte att de var så många som har samma humor som mig. xD
Jag gillar´t , störtskön!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0