Härlig skotertur

Idag vaknade jag och Erik och bestämde oss för att fara ut och köra skotern en sväng.
första stoppet blev till svärfar i draganäs :)

Sen när vi skulle fara tbx så tänkte vi stanna och grilla nån korv.
vi var bara en bit från draganäs och medans erik skulle göra upp eld så tog jag kniven och skulle fixa grillpinnar.
de var bara en massa storstenar där vi stannade sen bara en jävulsk brant backe en bit upp.
dit gick jag och skulle hämta några pinnar, men när jag skulle ner igen så höll jag på att ramla framlänges så jag tog emot mig och slant med kniven så jag skar kniven rätt in i tummen, en tjock bit som stod rätt upp och de bara pulserade/spottade ut en massa blod. Erik tog en bit av sin tröja och lindade runt tummen, sen for vi tillbaka till draganäs för vi var tvungen att ta bilen tbx till ström, när vi kom till draganäs så var de några kompisar till Anders där och en var sjuksköterska så hon var snäll och skulle göra rent och lägga om såret åt mig, då kunde hon inte se om de var djupt eller inte eftersom de aldrig ville sluta blöda, Hon tyckte att vi skulle fara in till ström på akuten.

När vi var där fick jag de ihoptejpat och omlagt + en drös med plasthandskar haha.
så inget sytt som tur var.

så såg våran dag ut .
Nu ska vi göra oss klar för sen blire nog nån lördags öl :)

Trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0