Kärlek

Inte för vara sån men min gubbe älskar verkligen mig :D
Han är så söt och lämnar ofta små lappar/medelanden lite varstanns hemma när han har farit nånstans .
Imorse for han iväg med reinis och två till på en skotertur och kommer tillbaka imorgon.
Så när jag kom hem från jobbet idag låg de här på köksbordet...


...och jag såg de inte fören nu! Sån viktig information, Skärpning Anna!!


En annan som jag fick när Erik skulle jobba borta en vecka . Den sitter i våran "älskling kan du"-klämma :)


 

Och de jag ville få fram i inlägget är att de är de lilla enkla som betyder och blir som några rosa bomullstussar runt hjärtat :)


Nu ska jag kolla på melodifestivalen och sörja att jag missade Brolles medverkan förra veckan.

Hej Då. Good Bye. Hei. Avtío. Ciao. Bless. ลาก่อน




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0