asså shiiiit!

Vilken helg jag haft, toppen bra!
Och mycket som händer känns de som.
Två stora grejer, men som jag inte tänker tala om vad det e riktigt än;) höhö!

I går (lördag) jobbade jag sen var jag och erik till syrran (emma) och tom. Dom har ju köpt hus här så Erik hjälpte tom med taket. :)
Så nu är alla tre av systrarna Einarsson samlade :D woohooo, asså shiiit.

Idag har vi även tagit ett stort beslut till morgon när vi vaknade, två ska bli tre!!! jo ni läste rätt, vi ska skaffa en hund. :D  Sen for vi till emma och tom igen och grabbarna fortsatte med taket. Jag och Emma var på dollarstore och fördrev tiden lite, i 2,5 h :P
Sen kom syrran (ida) magnus och barna en sväng och sen nu kom jag hem. Ligger och väntar på Solsidan såklart! :)

Erik håller fortfarande på med taket, så får se när han dyker upp..

Nu ska jag inte göra någonting.

Hej dåå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0