Onsdaaa

hade inte tid att skriva igår som jag hade lovat för jag var på folkets hus och kollade på niornas melodifestival. 
De var roligt och själv blev man lite nostalgisk :P 
tyvärr glömde jag kameran hemma så de blev inga kort tagna men duktiga var dom :) 


en rolig sak igår på jobbet...

Kund: ursäkta, har ni stavar med större trugor
Jag: ja, de är dom här vi har hemma, är de du som skulle haft?
Kund: Nej, de är till min mamma men jag kommer in senare med henne så kan vi se vilken längd som är bra
Jag: ja, gör de.
Kund: Tack Hej då
Jag: Tackar

Han går men kommer strax tillbaka

Kund:
Du jag måste bara säga ... jag bor inte här men brukat vara in på sportringen när jag är här och du är de sötaste jag har sett .
Jag:
 men tack så mycke :P
Kund: ja , jag ville bara säga de. 

tycker de var väldigt modigt gjort .
var bara tvungen att dela med mig ;p

Idag börjar jag kl14 och jobbar till 19. så nu hinner jag ta och skura golvet.
Men FÖRST frukost!

Hej Svejs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0