1 vecka...


...och 5 dagar sen jag skrev. urch vad tråkigt.
Men nu tänkte jag skriva några rader bara för att jag är en snäll tjej :)
Skönt att se att ni inte har slutat att läsa min blogg även fast de inte var nån räserfart på inläggen.
Men ska försöka bli bättre snart igen, men ni måste förstå att man har ju inte all tid i världen när man har skaffat smått ;) höhö, Musti är en riktig busskit så jag myser faktist hellre med han än att sitta vid datorn, fast just nu luktar han blöthunn så tänkte  jag passar på nu då ;P

snart äre påsk också, får se om de blir en sväng till dragan och sen kanske en natt i harrsjön också. 
tråkigt att påsken infaller så sent iår så de inte går köra nå skoter. men bra väder blire iaf har jag hört :)
Året jag fyllde 20 år (19 mars) var en onsdag, dan efter var de skärtorsdag. och iår infaller skärtorsdagen den 21 april. Vi snackar alltså en hel månad.

några rader blev de men en massa dravell bara.
Jag lovar att skriva en rad imorgon också , så kika in då :)

Mattes myspojke ♥












Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh Anna han är så sööt! :P

Måste ju få komma och titta på lill skrutten :D

Kram på dig

2011-04-19 @ 17:14:52
URL: http://laamandus.blogg.se/
Postat av: Anniis

tack Amanda :)

Ja, självklart, de är bara att du kommer förbi.

han växer nästan för fort :P Kraaamis

2011-04-20 @ 11:14:30
URL: http://annaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0