Ska man börja bli bättre på att blogga?

Nu har man skaffat sig en blogg, eller ja, det var ett tag sen men måste ju kanke börja att blogga på riktigt nu då.

Nu har Dunder varit och det känns skönt. Man börjar ju bli gammal nu ;) så tre dagar tar ju ur all energi från en.. låg och sov hela dagen igår, det enda jag var upp och gjorde var när jag och Erik var tvungen att gå och handla saltgurka och lite grejs till varma mackor, åsså hämtning av pizza såklart ! :)

Händer inte så mycket annat, jobba och så..
Men, snart blir man sambo - på riktigt :D Sambo med stort S.
Äntligen får vi snart någonting eget, bara vårat. Hur skönt som helst, och vad härligt med ett riktigt sovrum.. yeah yeah yeah! :P


åsså fyllde Min pattisPatt 20 barre igår också.. OMG. Stor tjejjen hon nu rå :D

Nä, det får nog bli mitt första blogg inlägg..
Ska försöka att blogga med jämna mellanrum.

Tack ska du ha - Hej !



Min sambis <3    20 åringen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0