I´m going the walk..

Dagen började med att jag och Erik sov ut riktigt, de bästa som finns är att man vet att INGA alarm ringer som en galning på morgonen - är man ledig så är man :)

Sen såg jag att jag fått ett sms av min kära vän Walkan! Hon ville fika på Saga, och självklart ställer jag upp ;P Vi satt där i ca 2 timmar och surrade en massa tjejsnack och hemliga saker som ni INTE ska få veta :P hahaha. Nyfiken? -de borde ni bli. :D

Sen gjorde vi "stan" eller ja, vi var på konsum, JOJO och apoteket. Jag var tvungen att köpa mig en idomintub för min näsa, jag har ju snytt (snytt?) mig så jag är alldeles röd och svider , men nu börjar de kännas bätte iallafall :)
Sen gick vi hem till maria, jag skullle hjälpa henne med att sätta upp några hyllor, och dagen slutade med att jag fick SLÄNGA mina fina söta små Uggs !! Gumman kissade på dom, kattpiss är inte så mysigt,  typiskt. jaja, nöden har ingen lag..
..Så erik fick komma och hämta upp mig för jag hade ju inga skor :P
For hem och jag slängde ihop en mycket god wookgryta :)

Så Nu ligger jag som en sälunge (som just ha ätit en wookgryta) i soffan och väntar på "halv 8 hos mig" :)
Imorgon blire jobba så jag hoppas att mitt snor inte vill komma fram och hälsa nått imorgon.

Hej hopp trevlig Onsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0