Glad påsk!!

Idag fyllde mosters lillkille hela 2 år. Vart tar tiden vägen?!
Stort grattis till Allex :)



Imorgon är de skärtorsdag och påsken slår upp dörrarna :D wooohooo!!
Blir harrsjön med ett gäng galningar!! imorgon åker jag och älskling till draganäs och sover där en natt, sen bär det vidare med skotrarna till harrsjön. Hoppas på strålande sol heeela dagarna åsså blire såklart en massa skoteråkning..
KOmmer bli gryyyymt!

när Andreas min kära vän ringde och skulle gratta mig då halkade vi in på vad det blir i påsk. Han kommer upp och har köpt sig en ny skoter, så får se om man hinner träffa några galningar från havsnäs också då. :) Ibland skulle man vilja kunna dela på sig, rakt av.

Glad Påsk alla mina vänner! De ska Annis ha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0