kameran.

vart är min laddare till kameran!?!?!

aja, förhoppninsvis dyker den väl upp...så småningom.

Idag efter jobbet blev jag bjuden på middag hos fina syster. :)
Amy fyller 1 år imorgon så jag hade lovat henne att måla hennes naglar till den stora dagen. :)
Blev så fint, små små söta naglar så de blev 20 röda prickar.. såklart måste man ju måla tånaglarna med när de är premiär ;)

Sen blåste jag och Allex upp lite ballonger.. och plötsligt PANG!! när vi hade blåst upp ett antal X ballonger så smäller de en ballong rätt i ögat på mig, gjorde nå jävulskt ont och kunde inte öppna ögat för de sved, då känner jag hur de börjar rinna ut nått från ögat, trodde de var blod först men de visade sig bara vara ett överflöd av tårar som kom från mitt stackars öga. Då sprang Allex mot ballongerna och skulle sparka på dom - "dumma ballonger" Moster öga ledsen. 
sötnosen!!
men nu  känns de bättre iallafall.

Sitter hemma nu och kollar på Sex and the city -Movie för första gången.

imorgon blire jobb sen blire kalas :)

ska kanske ta och leta lite mer efter min laddare så jag kan ta lite bilder imorgon ..
hoppas jag hittar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0