torsdag.


Idag kom Erik hem , och han hade med sig 10 röda rosor till sin docka !! :)
♥världens bästa kille, jag vet. :D

men nu har han farit igen till dragan, jäkla jakt :P
Men jag jobbar fredag och lördag så den här helgen kommer att gå fort fort!
Föresten, Nu kanske de blir lite mer bilder här också, mitt hjärta kom hem med ett nytt minneskort till min kamera också. Så nu är den som den ska vara igen. :D

nu sitter jag och tittar på robinson och kollar runt lite på internet, såg att Alice från idol har hoppat av och att minnah (som åkte ut sist) får komma tillbaka. tror hon hoppade av för att hon hängde löst sist och har inte nerverna för att vara kvar. Känns väl bättre att hoppa av självmant än att bli utröstad.
Men för mig spelar de ingen roll för mina favoriter är iallafall Linnea, Geir och Jay. :)



Nu ska jag fortsätta att kolla på robinson.

Puss Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0