ondag kväll i mitt hjärta

onsdagar är ju underbara...

  • vänner
  • halv 8 hos mig (med helge skoog)
  • bonde söker fru
  • berg flyttar in
  • Välkommen åter
  • kungarna av tylösand
    kvällen är ju späckad med bra tv!

    jag och erik har varit på dollar och ja, jag lät inte bli nå godis ^_^

nu sitter ja och kollar på halv8 hos mig och mår illa men - Helge ,vilken kille! :)
_____________________________________________

idag har jag handlat ett rosa band . känns bra. är stolt att ha bandet på min jacka :)

föresten, nu e det bäst att ni hänger med igen här i bloggen, för nu har jag verkligen kommit igång. Bra va?!
fast varför frågar jag de, ni e ju värdelös på att svara ;)

                                                           



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0