Anna på bråkmakargatan

nyss hemkommen från en prommis med min sötis Elin vän :)
alltid lika givande. och apropå Elin så har jag varit till tandläkaren imorse.
Inte ett hål.. (har aldrig haft heller) ;)
hihi, ja, jag måste ju få skryta lite med att här slarvas det minsann inte med någon tandborstning inte.
För er som inte visste det så är elin tandhygenist, och jag älskar det för nu kan jag leka att jag är
Lotta på bråkmakargatan , jag kniper igen munnen och vill inte gapa!
fast jag gör ju bara de en kort stund, och bara när de är jag och Elin i rummet..
jag tror att jag är elins bästa kund :P (eller patient) patient?

nu ligger jag utslagen i soffan och slänger skeptiska blickar mot crosstrainern och undrar varför den stirrar på mig, tror de kan vara att den känner sig lite övergiven. Ska kanske låta den arbejt (?) lite.

nej, allt för mig.

Jag kommer tillbaka, va så säker.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0