2 oktober!!

men djisses (?) vad fort det går..
redan inne i oktober. Det är mysigt med hösten tycker jag, iaf när vi har sånt här väder ute, solen, färgerna och lukten :)

Igår va både jag och Ekik ledig så vi drog till skogen en sväng, fy fasen vad mysigt vi hadde.
först tog vi bilen dit vi skulle, erik körde och jag var kartläsare :)
väl framme gick vi ner till vattnet och låg där och njut i solen mest hela tiden, tror att jag blev ännu mer kär i erik efter gårdagen, hur de nu är möjligt ;) ♥

blev inga kort tagna för har blivit nått med min kamera.. typiskt.
saknade kameran faktist ett tag så ni skulle fått se hur mysigt vi hade och vilket fint ställe, men som erik sa - alla behöver ju inte få veta vad vi gör, vi vet ju hur fint de är här, det är ju det som är viktigast.
och det är ju sant.

har nyss pratat med Åsa, ska nog ta och klä på mig och kanske dra nått lördagsvarv med henne:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0