Snörvel...

Spegel spegel på väggen där, säg mej vem som sjukast i landet är?
Spegeln: En näsa, röd som blod, hy grön som gräs och hår som, är svart...eller nått.

Ligger i soffan och har nog gjort de dom senaste timmarna, har feber och snytit mig så de svider .. typiskt, jag som tänkte städa idag..hmm, ja det får bli imorgon - sjuk eller inte men de måste göras. :)

Idag har jag varit till en av de tre bästa karlarna i hela världen - Pappis! :)
Jag och Ida åkte dit och fikade och myste lite. Sen for jag hem och gjorde en djupdykning i soffan och här ligger jag nu..

Imorgon kommer Erik hem också, han har då varit borta i 16 dagar, det längsta vi varit ifrån varanda. Vi kommer att vara sådär gosigt blyga för varandra en stund..det blir vi alltid när vi har varit borta från varandra, även fast det kanske bara är 3 dagar :P haha, rätt sött om jag får säga de själv ^_^ Tror jag ska gömma mig under sängen och inte komma fram :)

Nu Ska jag titta på filmen The Holiday. De är en mysig och bra sjukling film :)
Sen blire världens bästa säng.

Najtinajt.






Kommentarer
Postat av: Emelie

va fin du va på bilden annis! :) snoret klär dig, och på tal om mössen.. DÖSNYGG!



fniss

2010-03-15 @ 00:07:50
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Anniiis

tack ^_^ jag har gjort den själv !

2010-03-15 @ 13:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0