jahopp.

Hej

Nu är jag tillbaka efter helgens bravader :) Fyllde 22 år i fredags, det var en bra dag med mycket fint :D herregud, för mig är jag INTE 22 år. hädanefter fyller jag bara 20 om och om igen. Bara så ni vet. :)

Vill tacka alla som skrev grattis på facebook, (även ni andra också) ni är så underbar och ni gör mig så glad ! jag kan tala om för er att man kan inte ha fler nya händelser än 99 st iallafall.. det var 104 st som skrivit Grattis, men jag hade bara 99 nya händelser så den kan nog inte räkna upp någe mer. En liten "de ni inte visste om facebook" :P

Sen i lördags så var det ju superfint väder, och jag var ju ledig i helgen ..woohoo! Så de blev skotern iväg till lillvattne och pimpla , choklad med likör 43. mmm grymt! Tyvärr ingen fisk men vaar ju en toppen dag vilket fall:)
Idag är de Söndag och vi har vart barnvakt åt Allex.. En riktig busunge :D  
Emma & Maja Var hit sen och åt tårta, nu ligger jag och Erik i soffan och ska titta på en film.
"Döden klär henne" Någon som sett den? Grymt roligt iallafall, så se den. :)

Och idag har det hänt en STOR sak, det vill jag verkligen lova. Imorgon börjar mitt nya liv!! PUNKT. :) 

Ha é!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0