Hej & Hopp..

Ny vecka och den började med en mycket trött tjej i morse när klockan ringde, log och drog i en halv timme, sen när klockan var 8 var jag tvungen att kliva upp.. och det gick ju bra - för jobba har jag gjort idag.. Jag och min goa vän Annapanna :)

I helgen var man på MC klubben. Det var roligt, helt galet med folk och helt galna tjejer, precis som de ska vara :P
Synd att jag missade andrachansen av melodifestivalen bara men så noga var ju inte de egentligen, har ju sett alla bidragen redan och vet ju vilka som nöp dom sista två platserna.. haha, ja jag vet jag är en schlagertönt ;) men de e ju spännande att se vad vårt land ska representera för Europa juh! Jag hoppas iallafall att Anna Bergendahl tar hem allt. Jag kommer inte att missa finalen på lördag! och jag vet att ni tror mig :) 
och det bästa av allt är ju att min prins är hemma då också så det blir lördags myys i mängder :) <3

NU ska jag titta på familjen annorlunda :D
Återkommer kanske senare, om inte så trevlig kväll.

Lite Bilder sen i lördag..jag vet att de inte är alltför vackra bilder,
 men herregud, de bju jag på ;)

Myys hemma först..
    

På Mc klubben hade 9c en liten klassträff :)
(orkar endast lägga upp 4 kort men tror vi tog kort för nästan
hela skoltiden, :P )
 
   
  

fina flickor :)
 Peace Out!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0