!!!!

ja, jag ska sluta snusa.. Jag ska sluta snusa.. :(
åhh, min bästa vän.  Jag har nu varit utan snus i 15,5 timme och det ända jag tänker på är snus. Jag kan som inte riktigt slappna av... Men jag hade aldrig slutat snusa om jag inte är tvungen. Jag måste ju för att tandköttet har ju snart börjat dragit sig uppåt på en tand, så fortsätter jag snusa kommer ju tandroten att synas. Det vill jag INTE. Så nu är det bara att säga Hej då avslappnade Anna och Hej damp Anna.
Jag har ju besämt mig nu att mitt nya liv börjar, sluta snusa och börja träna. gjorde 400 situps till morgonen, och 200 st på vardera sida. Totalt 800 st!! helt galet vart kommer energin ifrån? aja, fortsättning följer..

Jag börjar fundera på vad som är bäst, att sluta direkt eller att trappa ner tll mindre snusar och inte lika ofta..
Vad tror ni?

HEJ DÅ!

 ♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror på att sluta direkt. Lycka till :)

2010-03-22 @ 11:18:29
Postat av: Moa

Vad du är duktig gumman!

Jag måste också sluta! men det är så svårt!

Jag väntar tills jag blir på tjocken :P. om typ 100 år då alla tandrötter syns :P

2010-03-23 @ 09:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0