knappt...

...så man hinner med dagarna. de går ju så fort. men den här veckan får mer än gärna gå fort!! För sen har jag Semester!!! :D och då kommer de vara bra bra bra väder hela tiden. de har jag snackat med vädergudarna om :)

Idag efter jobbet så har jag städat toan, dammsugit och kommit igång igen med crosstrainern. Jag hade en liten brejk där över midsommar, man får ju inte ta ut sig alldeles ;P
Men nu e det nya tag igen.

Har även hunnit med att äta lunch med Åsa. Det va på tok för länge sen vi träffades riktigt :)
De e så skönt, för om de går ett tag att vi umgås, så är det precis som vanligt igen när vi träffas. De e vänner tycker jag. Man behöver inte ha bekräftelse varje dag om att man e vänner, dom vet man vart man har :)
Så puss på mina vänner!

Nu ska jag sova, kommer nog somna som ett barn inatt, annat var de som jag skrev igår, låg vaken till kvart över ett på natten, men då var jag trött idag med.


God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0