Hej hopp, ny vecka.

Tjenaaaaaa!

Ny vecka och jag e ledig.. har varit en myss måndag.

Dagen började att kl ringde 7:30. Upp ur den varma sköna sängen och iväg och klippa sig hos Carina, äntligen lugg igen , åsså tog hon lite på längden, de är alltid lika skönt när man ser hur de slitna fula bara far av en :) åsså ville permanenten komma fram igen, tror håret var för långt förut för att orka hålla upp lockarna. men it´s back :P (Bild längst ner)  Sen gick jag hem och gjorde go frukost till Prinsen som fortarande låg och mojsade sig i sängen ^_^ De blev långmys frukost och skärgårdsdoktorn .. mys serie de e .

Sen ringde Livvie och de blev fika på saga med Liv , Patten , och eddan.. För mig blev de en semla och Kaffe, första semlan för i år och den var goooooood! :D

Sen började Patta och jobba så jag och Liv gjorde "stan" ;)
Jag handlade en Present till min mammis, investerade ett par uggs, Super sköna. åsså ett rött läppstift, vilket jag verkligen kommer att använda, fattar inte att jag inte vågat ha det tidigare, hur coolt som helst ju! och de viktigaste av allt var ju att Erik tyckte jag var fin :) hihi,

Sen planerde jag liv och pätts om vi kansek skulle ta och fara till staden imorgon, men eftersom pätts inte får ledigt så blir de mest troligt på onsdag istället, men de blir nog bra :) och tråkigt med Lindex och alla de andra butikerna, och framför allt de som bor där :/ Men de blir nog bra tillslut..

Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen , sen blire en skön sovmorgon imorgon ;)

 

Tack skaru Ha - Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0