Bilder i tr3

i helgen var de dop för mosters lilla prinsessa .. :) hon var så snäll och var bara glad hela tiden under dopet .
Sen blev de fika på församlingshemmet.  Så nu har hon fått vatten på huvudet, Amy Margareta Elverum. :)

  


Idag är de måndag igen och man jobbar och står i.. har varit och ätit lunch med Walkan idag, myys..
hade mycket att surra om, en dos av walkan behöver man :) 

     <3

Sen dök Min Livvie upp också.. LOVE IT!

     <3



 Ledig nästa vecka, ska bli skönt , längtar :D

Nej, nu ska jag krypa ner in the soffa ..

Tack skaru ha - Hej!

   

Me                       Myself                                 I


Kommentarer
Postat av: Maria

Söt-Annis, men bilden i mitten på mig va inte så vacker! :P

2010-01-11 @ 22:19:15
URL: http://mariahelenwalkeby.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, jo de tycker jag ^_^

2010-01-11 @ 22:25:35
URL: http://annaeinarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0